brunnsäng

tjena,

nu ska ni få veta hur min dag har varit, jo de började med att jag åkte ner till stan och träffa fanny,fia och linda.
sen åkte vi med cyklarna till brunnsäng, jag och fia fick skjutsa varandra o herre vilken seg cykel, hah.
men när vi var hos linda så fick jag låna ett par shorts och en cykel, men när vi skulle ner till stranden så fastnade typ en grej i hjulet, alltså nån väska va i baksätet så jag åkte ner i en kulle där de va skit taggigt med grejer, och jag börja blöda på låren, speciellt den vänstra, och stackars lindas mamma som kom och hämta upp mig och tog bort blodet med vatten och sånt.. tack mamma marie :D♥
och sen fick jag skjuts hem av lindas mamma som e så söt.
aja tack för den korta dagen tjejer ni är bäst ♥

btw; känsliga tittare bör ej att titta !





jaa stackars mig ..

men nu sitter kussen här brevid mig och vi ska sola nu byee.

/natali

Kommentarer
Postat av: sofielans★

aj ! :s

2011-04-25 @ 20:17:16
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0