huvudstaden

tja !

idag har jag ju som sagt vart i stockholm med fanny, emma, emma, linda och fia. vi gick nog mest runt i butiker. och sen åt vi i kungshallen, tar alltid kycklingfile med pommes och beanesiesås, haha. fick jätte ont i magen efter för det är typ as stora portioner. haha !

men sen köpte vi jordgubbar och mjukglass och satt vid kungsträdgården och myste, riktigt nice fast det var typ ingen sol... och ah, sen gick vi lite längre bort osv. köpte en klänning, linne och en magtröja.

men sen ska vi ju på tåget på väg hem och då ser vi sarah tjulander gå där och hon var med en tjej som går i vår skola, haha så det var lite pinsamt men vi gick iaf till de och tog en bild. hihi !

men nu kommer bilder från idag :D



emma, fia & jag !



emmas mjukglassAR , haha ne men fias, emmas och min :D



fia, jag & fanny.



haha linda :)



emma !





fia, emma , linda och jag !

hha , var en toppen dag. men laddar upp fler bilder senare. måste åka, berättar sen vart jag ska , kommer bölaaaa ;(
hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0