Nassse

hejsan bloggen (:

första dagen i skolan var det idag. den var en rätt bra dag, för man har ju en liten håltimme efter första lektionen så det är rätt nice, inte för att vi brukar göra så mke då men ah.

men efter skolan var jag med linda hemma hos henne, vi gjorde inte så mke. åt värsta goda tacos saken iaf. sen var inne på datan och sådära. sen skulle vi baka men hon skulle på konst och då skjutsade de mig t stan och då gick jag t mammas jobb. sen åkte vi och handlade middag och nu är jag hemma. ska snart äta, sen ut och springa med mamma, om jag orkar vill säga ..

om ni undrar vem nasse är så menar jag liiinda, hihi!



en bild från stan igår.
natali, emmaw, jag och emmak !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0