R.I.P steffi/kim ♥

ja... jag åkte iväg med mamma och min kanin kim t animalen nyss. vi har ju som sagt åtta kaniner. och de som är könsmogna är bara honor, därför kan vi inte ha en hane för det är för riskabelt. vi vill verkligen inte ha mer bunnies, men mest vart det mamma som bestämde att lilla kim skulle dö. han somnade iaf in av en spruta och nej jag var inte med för jag bölade som in i helvete redan i bilen på väg dit så ah. det skulle bara bli jobbigt, och jag sa hejdå hur många gånger som helst innan. så jävla jobbigt när man måste göra såhär asso ! menmen, och varför skriver jag steffi/kim ? jo först trodde vi ju att det var en hona men det var visst en hane, hehe. så vi döpte om den då till kim. men jag har alltid sagt steffi till han, för han passar lix i det så det känns bra på nåt sätt.

nu ligger han i en låda iaf och vi ska snart gräva ner lådan på tomten, där ligger redan fyra kaniner som oxå e döda. hemskt det låter men ja.... ;(





en liten steffi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0