sollerön in my ♥

tjaaa bloggen. nu är jag hemma. har ni sett att fina natali har bloggat ? omg, såg de där inlägget när du ramlade. stackarn ! krya sötnos :)

men jag har som sagt varit i sollerön. när man ska åka hem vill man alltid stanna en vecka till eller så. så ah, lite surt äre att vara hemma , som vanligt. men jag har iaf haft en kanon helg. amazing, ! på själva påskafton gjorde evelina, emma och jag skattkartor till de vuxna och vi gjorde påskägg till de. sen gjorde vi "barn" till varandra oxå, eftersom de vuxna var så lata.... haha ne men ah. sen kom mormor och morfar dit och det var bara mamma och pappa som visste. men de skulle iaf överraska moster som fyller år idag, fast vi firade henne igår.

och jag tror nog jag har blivit lite brunare, för har solat ganska mke. eller kke en timme per dag ? men det var sjukt nice där. sen lekte vi på bryggan, shiet det var fett kallt i vattnet.....

men evelina, rasmus och moster åkte hem igår så vi var lix själva på kvällen och då cyklade jag och emma runt och då följde typ två killar efter oss hela tiden. och det var innan oxå. när vi spelade minigolf stod de där vid cyklarna och gjorde inte ett skit och sen när vi åkte linbana satte de sig på en trappa och ah. sen cyklade vi förbi de och de bah hej, vi bah tja ! haha.



haha, jag bjuder på den fiiina bilden.
i bilen på väg t sollerön. haha, cindy blir så jävla löjlig då och typ bara vill sitta i knät.

och jag saknar redan farmor och farmors hund cecars !
lägger upp fler bilder sen, ska ut och springa nu.

Kommentarer
Postat av: natali

tack gmn :*<3

2011-04-25 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0