stan

tjenare !!

hann inte blogga i morse för jag skulle ner på stan med sandra, fanny, linda, amargi, emmak, emmaw, natali och amanda. men lix jag åkte buss dit med fanny, emmaw och emmak på slutet. sen möts man ju där och så. var jätte roligt !! :D tyvärr, så ligger mitt bankomatkort kvar i min jacka i mitt skåp i skolan så alla måste bjuda mig på saker hela tiden, hehe. men de får ju självklart tbx......

vi hade värsta catfighten, fanny och jag. haha men det var som sagt askul där. men sen vart man trött och då tog vi bussen hem. på bussen hände lite saker oxå, HAHA !!

men nu håller jag på att installera ett sims prylpaket, som vi köpte idag. utomhus så ah det blir niceit. eftersom sims är såååå kul , hihi.



hehe, bild från teneriffa. ella och jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0