Påsklov !

Hej på er !

Nu kommer jag börja blogga. men jag kommer skita i hur många besökare jag har, eller lite roligt äre ju att ha många men tänker mest skriva vad jag gör på dagarna för det vill jag liksom läsa när jag blir större. Förstår ni ? Fett kul att kolla tbx på sin gamla blogg och se massa bilder och texter, så kommer mest blogga om min vardag och så ;)

I torsdag var jag i skolan sen på stan med emma, ida, och linda. Åt årets första mjukglass :D



sen i fredags var jag oxå på stan med linda, emmaw och fia. men inte så länge för sen åkte vi hem t ph och gick till fanny som slingade idas hår. sen slingade ida och linda mitt hår. så det är jätte blont nu ! kommer nog komma upp en bild på mitt hår senare. men vart nöjd iaf, nästa gång ska jag förga utväxten.



idag har jag vart med fanny och emmaw här hemma. vi åkte och köpte frön, morötter, salad, gräslök och blommor. Sen har vi gjort som ett litet trädgårds land, det kommer bli jätte bra! :D
Sen har vi varit ute med kaninerna och varit på lite andra ställen.
Senare hade vi träning, var kul men jätte jobbigt för det var varmt. Nu ikväll kommer fanny och hennes familj, eller fanny har redan kommit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0