om iförrgår & igår !

ja , igår kom jag hem från linda m emma! hade ju tältat med de , först satte vi upp tältet och sånt. sen gick vi t ica och köpte godis & dricka. PÄRONCIDER ♥ men iaf, sen åt vi nåt italienskt , kommer inte ihåg vad det hette men det var typ som lasagne och det var asgott! sen gick vi in t tältet , tog kort , åt godis , snackade tills klockan blev 3 på natten och sen somna vi. och typ när man vaknade var man helt blöt , asso fatta vad varmt vi hade , det var oxå ett två manna tält! hah :D sen när vi vaknade på morgonen , vid 12. gjorde vi frukost , lyckat vart det ju! men sen packade vi väskan och gick t udden , och badade och solade med olja. plus , jag fick två bikinsar av linda - en var gucci och en var ljusrosa! asfina , och så fick jag låna en magtröja , TACK LINDA ;D sen skjutsade lindas pappa oss tbx igen , och då packade vi ihop tältet , sen kom mamma och hämtade mig och emma , sen när jag kom hem badade jag med syster. vi körde vollyboll !

HÄR KOMMER BILDER ! :)











mina mongon :*



TÄLTET UPPE !









haha , emma och jag som bytt ansikte ;D





ja.. vi hade ett baseboll trä i tältet ?















































det var alla bilder , plus några tusen fler men nu ska jag sova ! och jag bjuder på vissa bilder , men idag har jag varit med fanny och linda , vi har badat i poolen, fikat , datan och sen fixade jag linda för hon skulle till nån som hade fyllt år ! jaja , ni får ha det så bra. godnatt ! ♥

och när jag började inlägget var kl 21.30 , så låtsas det när ni läser det här oxå ! puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0