sollerön

tjenareeee !

vi kom hit kvart över. så nu håller fanny o emma på att sminka av sig som jag oxå ska göra snart. men på vägen hit åt vi på donken och så åkte vi förbi typ sveriges störsa godisbutik. elr jag venne men engligt mig äre det för det finns så mke godis där !! så vi köpte massa och sen kollade vi på CSI i bilen. sov jätte mke , haha.

men nu har vi bäddat och spelat yatzy, jag kom tvåa (a ! men vi har haft jätte kul och tagit fett mke med bilder på varandra. hihihihi.

i morgon ska vi upp halv 9 och sen åka till skidbacken. för vi ska hyra skidor och det dära. och det är det mest jobbigaste..

men ska tvätta av mig nu, höörs i morgon. pusspåer ♥



aw, har saknat min cindy jäätte mke !!!!!!!!!
dock är det här en gammal bild , hon e inte lika hårig. men pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0