KRYSSNING

hejsaaan !
har inte bloggat på aslänge men var på allsång i tisdags, det var kul det!
men iaf, i onsdags åkte vi på kryssning m fanny oxå, kom hem vid halv 1 idag. det var iaf jätte roligt! första dagen kom vi ju dit, då satt vi ute på däck ett tag , sen gick fanny, emma och jag t poolerna. men det fick en diss för det var bara tre små jaccutsi som car fulla och ah... sen blev vi fotograferade två gånger, men vi köpte aldrig korten ;( men iaf, vi spelade på spelaotmater , minst 500 kr gick åt på det... haha! sen åt vi på bufé. sen var det en show och den var jätte bra, och vi fick alkoholfria drinkar och massa lysrör, sen gick vi och la oss i hytterna.

och andra dagen var vi i helsingfors. det spöööregnade hela dagen!! satt det blev inte så mke shopping som man hade hoppats på , men jag köpte ett linne från monki. sen gick vi några omvägar men sen t salahallen elr vad det hette xd och där åt vi mat, tog en kycklingsallad som var asäcklig... men sen gick vi tbx t båten igen. då spelade emma , fanny och jag playstation i ett rum med massa killar, haha!

sen hände det mke mera roligheter såklart! det är så kul att springa runt på en båt och så, haha.

hilmen och vattnet var underbart på kvällen!
emma och fanny på bild.



EMMA



emma & jag.



spela!! jag & emma.



igen!



showen!



DRINK!!



TAGGA I HYTTEN :D



EHEHE me!



emma, jag och fanny ♥

igen!

kmr fler bilder ! pusss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0