norge

godmorgon ! :D

gick upp nyss , hehe. kom hem från norge i måndags, det var mega roligt där. vi bodde i en jätte fin lägenhet hos några kompisar t mamma och pappa. asnice! sen hade de en egen brygga så vi badade där. sen tog det kke en kvart att gå t en shopping center, där köpte jag iaf en bikini , kofta och ett par byxor. sen var ju oxå mina kusiner där fast de bodde hos några andra, men på kvällarna så var vi med varandra. och vi körde kubb mot några norska killar, och en fick seriöst damp för han råkade ta ner kungen, hahahha. sen var vi oxå på tivioli, men det regnade hela dagen!! det var som om vi hade badat när vi åkte hem, annars var det sjukt roligt. emma, rasmus, eve och jag åkte spin spider, asso den var helt sjukt äcklig. man satt jätte många runt den och den åkte upp i himlen och allt. scary.. sen åkte vi en vattenbergodalbana, och det var ingen kö så vi satt kvar i vagnen och åkte den ca 6 gånger! haha, det var så kul. sen på kvällarna körde oxå alla vi playstation med ida oxå, hon var 11 år och bodde där emma och jag var. haha, det var ett jätte roligt spel och vi skrattade as mke :D

igår gjorde jag inge, gjorde pannkakor m emma t brunch och sen så var vi ensamma t 12 så vi kollade på film och gjorde tacos oxå.

idag vet jag inte vad jag ska göra faktist, får se vad jag hittar på! pussss ♥



e på mammas data, så ni får en bild på cindy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0