bloggning!

 

hha, bjuder på en bild från dansuppvisningen!
idag har vi haft match mot ik tun. vart oavgjort, 1-1. det var rätt jobbigt i värmen men vi kämpade på bra! jag har gått o blivit förkyld. min näsa rinner hela tiden, och ah. jättejobbigt!

i fredags var jag på grönan m bästa tjejorna! det var meega roligt. och vi ska såklart åka nån mer gång! dock var det jävligt varmt asso och vi fick gå några tusen kilometer t grönan oxå, eftersom först skulle vi ta buss men det blev färjan, men det var för lång kö, och blablabla. men det var jätte kul när vi väl kom fram :D

lördags, söndags har jag vart med mina kusiner och badat i poolen en massa och solat. grymt skönt !!

nu ska jag soova, skola i morgon och börjar kvart i 8. boooring..

pussar ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0