match

hej på er!

har spelat match, mot ik tun. riktigt omogna spelare och tränarna ska vi inte prataaaaa om. shiet asso! i vårat lag fick två spelare gult kort, och tränarna i ik tun applåderade då? idioter! men iaf, första halvleken ledde vi med 3-0. rikrigt surt att i andra halvlek gjorde de fyra mål. så det vart 4-3 till de. vilket de inte förtjänade!

ah, men iaf nu är jag hemma och har ätit lunch. pappa håller på med min mobil, man kan inte smsa eller ringa mig och jag kan inte smsa eller ringa nån, fett irreterande, får nästan ångest för måste skicka ett viktigt sms, och så går det inte!! åh.

hehe, ni kanske märker att jag inte är såååå glad just nu, bloggar senare ! ;)

 

cindy bebiii !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0