mer outfits?

Tycker ni att jag ska börja lägga upp outfits? har aldrig gjort det på den här bloggen, bara på mina förra. men jag ska nog börja med det, inte för att de är så speciella men det blir kul när man är äldre och så kollar man vad man hade för kläder när man var yngre. haha, bara jag som tänker så eller ?! ah, iaf. lite senare, när mamma slutat jobbet, vid klockan 5 nångång så ska vi åka o kolla på tapeter till mitt rum. ska göra om hela rummet! kommer bli jätte kul, för jag vet exakt hur jag vill ha det. ska inte ha nån tapet, tror jag! men kke hittar nån snygg idag ju, så vi får se. hmmm..

 

gammal bild! åh, hade löshår där. vetni.. vad jag vill ha? extiones, eller va fan det heter. ni vet löshår fast m inga clips som man lix syr dit o har i några månader. och på somrarna när man badar o inte plattar så mke blir ju mitt hår såhära krulligt o kort typ. så då vill jag verkligen ha det! tänk va nice o vakna upp med långt o fint hår, haha. men mer om det nån annan gång! pusssssssssar <3

 


Kommentarer
Postat av: sofieeelans

fiiin!

2011-06-11 @ 23:14:32
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0