mke i ett inlägg!

yes, nu har jag varit o kollat tapeter m mamma och en skiiiiiitunge!! asso måste du förstöra allt? ah, tydligen. men iaf, det fanns inga snygga tapeter där typ? var först på den dära affären i södra bredvid willys o sen på k-rauta, då hade vi kört hem skiten iaf så då vare bara jag o mamma där. men hittade ingen som jag verkligen verkligen tyckte var snygg. jag vill ha svart, vitt o rosa. och typ lite begie? sen grått oxå.. haha, det här bli svårt! men men, ska hitta den perfekta :D

sen när vi kom hem åt vi mat, köttbullar o potatis. från linas matkasse, det var meeeeeeeegagott. åt fett mke , haha. sen efter hoppa jag i poolen m emma (skiten), hha det var roligt. jag vet att jag är sjuk o förkyld och borde inte bada. men var bara i 10-15 min så yeah. men det är jätte varmt , 27 grader! :D

OOOh, polly min kära kanin! som oxå är min mosters o kusinernas kanin avled idag. polly hade typ cancer, eller vi vet inte vad men hennes kind hade typ svullnat upp fett mke, hon såg jätte konstig ut (men ändå sööt). och hon hade tappat päls precis vid kinden, sen hade hon nåt sår.. ah, jag ville inte kolla. mamma o pappa tyckte det var jätte äckligt iaf. men asso det var inge ytligt sår, utan det kom innefrån. hon var sjuk, o polly var 7 år gammal <3 VILA I FRID ÄLSKADE POLLY!

 

polly i vintras <3
hoppas du mår bra i himlen bebu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0