my day

hejsan sötisar.

idag har det varit en slapp dag, har inte gjort mke alls. har packat lite t spanien, emma och jag har typ haft kontakt hela dagen, har bombat med frågor, så nu är jag nästan klar. vill dock ha med mig hela garderoben typ, haha men det går ju inte. så det blir lite svårt att välja, men gudars vad jag längtar!

sen kom min bääästa kusin eve, och vi badade o badade, sen åt vi tonfisksallad och badade lite till. vi gjorde en jätte rolig lek, massa skratt. sen kom fannys familj, då cyklad evelina, emma, fanny och jag t tempo och köpte chips, godis och choklad. fast vi hade bara en cykel som var pumpad , så vi bytte på varsin väg, fattar ni? sen satt vi bara och snacka sen drog alla hem, hihi.

 

min nasse !♥
vi har bara varit en gång på hela sommarlovet, vi måste ses !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0