sommarlov :D

hejsan!

idag vaknade man upp hos emma. igår vare ju skolavslutning, var inte så kul. högtalarna var dåliga, så vi hörde inte så bra. men sen var vi lite i klassrummet och åt glass och sånt. sen slutade vi! sommarlov :D wiiiieh. sen gick jag hem och bytte om, sen kom amargi och ida, då tog vi bussen t willys och köpte chips och dricka. sen gick vi hem till emma, där linda oxå var. vi kollade på film och myyyste! sen åkte amargi hem, sen drog linda oxå efter ett tag.

Då fixade ida, emma, emma och jag oss sen åkte vi in till stan, i högklackat. det var fett svårt och gå i de, hehe. men det var lite kul det. på bussen träffade vi oxå ludde så han var med på stan ett litet tag. men sen tog vi bussen hem igen. sen åkte ida hem.

då så åt emma, emma och jag makaroner med smör sen fick vi skjuts till killarnas träning, för vi skulle kolla. först skulle vi vänta, men det var så kallt så vi drog hem igen, hade shorts faktiskt. haha, det var fett läskigt att gå över bron, hah. sen var vi lite i lekparken och så kom viktor och marco. vi körde burken och typ snackade lite bara, sen cyklade de hem, haha.

sen gick vi typ in och fixade oss och la oss. men vi vart hungriga så då gick vi ner och tog bullar och ostbågar, mums. sen somnade vi vid 1 eller nåt. idag blire nog bara att slappa , jag venne. vi ska iaf gå till willys nu och köpa godis. syns ! <3



TENERIFFA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0