straaaanden!

tjaaaaa :D

idag i skolan kollade vi på tre filmer, på so, engelska o spanska. skönt ju, sen på matten hade vi bara kke 5 minuters snack m läraren sen fick man sluta. och vet ni att jag ligger på g-nivå. asso vi har ju inte betyg än, men min lärare tycker jag har vg-kvalitet och tedens till mvg, i åttan alltså. så det är ju bra! ska kääämpa. efter det gick karin, emma, linda, ida, amanda, sofia o jag till kiosken och köpte kakor, chips, dricka osv. sen gick vi ner t kiosken och då var cornelia oxå där! ida hade gått hem, för hon va sjuk.. men vi solade och sånt, var där i 2 timmar elr nåt. sen gick jag barfota hem m amanda, och nu sitter jag vid min data.

ikväll äre träning men får inte gå eftersom jag e förkyld.

 

colan, amanda & linda utanför tempo.

 

 

jag :p

 

 

kassen m allt gotttiiiiii i! karin o jag som bär, starka tjejer ;))

 

 

jag o linda, suddig bild.

 

 

jag, linda och sofia!

 

 

sofia, emma, linda och amanda. haha :)

 

 

cornelia, emma och amanda :D

 

 

samma tjejor!

 

 

emma :D

 

 

amanda!

 

 

karins lilla hand, skooojja :D

 

 

liinda :D

 

 

mupparna sofia och linda !:D

 

 

amanda, jag o emma.

 

 

fia :D

 

lite bilder från idag, höööörs senare! ♥

 


 

 


Kommentarer
Postat av: fia

haha, på bilden med mig linda emma och amanda ser det ut som att vi är värsta kändisarna och att du är paparazzi ;D <3

2011-06-08 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0