sunny day!

tja babes !

idag har det varit as hett! lööve it :D har varit i skolan idag, på svenskan så kollade vi klart på i taket lyser stjärnorna. ni vet när mamman dör i bröstcancer. och alla nästan alla tjejer började böla då, haha. det var faktiskt sorligt! men grät inte för filmen typ, eller jo lite men liksom när jag ser andra gråta så börjar jag gråta själv. haha, känner ni igen er? sen hade vi idrott , i kanske en halvtimme. sen slutade vi, då gick fredrika, jag och karin hem till mig. fanny, sofia och emmaw var här då, och alla vi hoppade i poolen. men karin får inte bada, för hon har tagit navelpiercing, you know. så jäääkla avundsjuk på henne, vill oxå ha navelpiercing! sen efter ett tag gick vi upp ur poolen, då gick emma, fredrika, jag och fia hem t fia och stekte potatisbollar och kokade spagetthi. fanny gick hem. men fredrika hann aldrig äta, stackarn för hon hade tennis match. så då åt fia, emma och jag upp allt, hihi. vi var inne på facebook och facerapade varandra och sånt, haha det var fett kul. sen gick vi hem igen, emma och jag.

då la vi oss och pressa, jag ska fan bli en pepparkaka :D haha, sen stack emma o pappa och handlade tacos!  då gick jag ut med hunden, sen när jag kom hem kom morfar med sally, som vi ska vara hundvakt t, idag tills på söndag. hon e så sööööööt och så liten !! <3

 

gammal bild, haha pressa ! :D
nej nu ska jag hjälpa till att skära grönsaker sen blire nog ett dopp i poolen igen, är fett varm. pusspåer sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0