wednesday today.

hej! har inte orkat blogga eller haft tid. men ska berätta lite kort om måndag, tisdag och idag. det här blir ett inlägg som bara typ hälften av alla orkar läsa. men jaja..

måndags, började halv elva, hade en so lektion sen städade vi ur skåp o sånt, hade möte med serveringsgruppen som skulle servera 9:orna idag! sen slutade jag, då gick linda, amargi och jag till stranden. ingen av oss hade bikini , men hade shorts eller linda hade jeans. vi hade kakor o festis :D först försökte de bära i mig i vattnet , haha men sen vare jag och amargi mot linda. men ah, sen doppade jag o amargi oss för att se gå och krama linda, haha. sen kom linda i vattnet oxå. den dagen var mitt första dopp iaf ! haha, sen gick linda o jag hem till mig, vi gjorde pannkakor , det var meeega gott. sen åkte hon hem, då åkte mamma , emma och jag ner på stan. jag köpte skolavslutningsklänning, den är svart! kommer lägga upp bild i morgon. åt oxå pommes då, sen åkte hem och sånt.

tisdags, började 9. då tog vi bussen t hamn och åkte tåg till stockholm. vi hade mentorsdag, först fick vi gå runt i 1 och en halv timme, sen skulle vi gå på medelhavsmuseeumet. men det var jätte roligt där! var mest med karin, amargi, fredrika, emmaw, ida, linda och sandra. kke glömde nån? säg till då, yee. medelhavsmuseeumet var tråkigt, det var bara massa statyer och mumier, men ah. sen tog vi tåget till stan, amargi, linda, ida, emmaw, sandra, karin och jag. vi köpte mjukglass och satt vi maren, sen var det några bilar som krockade och det vart värsta folkmassan där, så vi gick dit oxå. sen gick alla och då var det karin, emmaw och jag. vi köpte jordgubbar och satte oss vid maren ungefär. då kommer en fullegubbe som rökte och var helt vinglig, först gick han förbi oss och bah "vilket jävla samhälle vi bor i.." haha, sen kom han igen, då stod emma upp så hon gick då, men han kom till karin o mig o började snacka om att han var raggare och massa skit, hha. han försökte oxå typ ta karins jordgubbe, han var jääätte läskig, jag skakade fan. sen gick han och då började karin o jag garva, då kom han tbx och vi bah shiiiiiiiiit. men jjaaaaa, det var väl det som hände , haha. sen skjutsade mamma hem karin och så.

idaaaaaag, 9:orna hade femkamp mot lärarna som man var tvungen o kolla på, niorna vann! sen när det var slut plockade amanda, linda , jag o cornelia blommor till lunchen. vi skulle ju servera de och sånt, det var ganska kul. vi fick tårta o bufé men mest stod vi bara där, hha. sen gick jag hem o nu sitter jag här och skriver.

 

nyss! puss påer ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0