sollerön! :D

hejsan! :D

har som sagt varit i sollerön, åkte hem idag. älskar det stället t tusen! händer alltid så roliga grejer där. som igår kväll när eve, rasmus, emma och jag satte nere vid stranden, klockan var typ 12 på natten, och vi spelade spel. så kommer kke åtta killar (räknade inte) som var 15-16 eller nåt fram t oss. och man såg att de var fulla, för de vinglade och skrek ni vet, haha. en av de kom fram t oss och satte sig på bänken och bah har ni dricka? sen gick vi och han bah varför går ni? så sprang han efter, såg fett kul ut. sen gick han med oss hem, och de andra oxå fast de gick längre bak. sen frågade han vart vi va ifrån. han bah äre här ni bor eller? så gick han in t några som campade typ, sen gick han in på vår tomt efter oss där föräldrarna satt och de bah gå härifrån! haha, asso det var fett kul :D sen mötte vi ett annat gäng oxå, och han som gick med oss bah ska vi slå ner de? eve bah gör det, hahahahahaha.

men sen har eve och jag badat, två gånger! var jätte skönt men kallt... i havet då. sen har vi gjort massa andra roliga grejer. juste vi har spelat tennis! det är så jävla kul :D asso jag svär, jag äger på det, haha nej men typ. hade lix aldrig spelat förr. hhihi, idag har jag träningsvärk i handleden, men det går väl över snart. nej, nu ska jag packa upp och sånt , höres!

nej måste bara skriva en till sak, som jag vill minnas när jag blir äldre. ni måste lix inte läsa. men på midsommarafton så var det typ ett litet tält och några som sjöng. och evelina, emma och jag gick ut på bryggan. då kommer en kille i eves ålder typ och börjar snacka as mke, han bah det vore förjävligt o ramla i asso, och så sa han mke mer! började garva tillslut. sen gick vi in igen, och han kollade på evelina hela tiden, utan att överdriva. så vi började kalla han eves kille, haha :D det var fett kul!

men nu har jag skrivt mke , typ ingen kmr orka läsa. men iaf, pusspåer, hoppas eran midsommar ägde ! :D haha :D ♥

går inte att lägga upp bilder nu ;( så får göra det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0