värmeslag!

hejsan där!

inte den bästa dagen idag då. har varit så jääävla varmt, så jag har fått värmeslag. asso man blir helt yr och verkligen dunder trött.

men iaf, fanny och emma har varit här. och vi har badat pool, solat lite, snackat och åkt in t stan för att käka donken. och där vare en tjej som typ ville starta bråk med oss, palla. hon kom typ fram till fanny och bah vrf stirrar du på min kompis? som inte ens var sant.. fanny bah ne, och hon bah jo. hon hållde lix på aslänge. sen börjadde vi bara garva, hah :D men jag var typ fett tråkig och bitchig på stan för jag var helt yr och allt, och fett hungrig, och då blir jag tjurig, hehe... så hoppade över träningen, för det är farligt att träna då, pappa sa det.

men nu ska jag sova! i morgon ska jag skriva packlista, åker t spanien på fredag med EMMA ;D
går fortfarande inte att ladda upp bilder, skit.. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0