dag 3 & 4.

dag 02 - ett beroende.
dag 03 - min favorit plats.
dag 04 - ett minne från när jag var mindre.
dag 05 - dagens outfit.
dag 06 - min förebild.
dag 07 - fyra bilder som gör mig glad.
dag 08 - min favorit frukt.



min favorit plats är nog sollerön. hha, det ligger lite ute på landet. skulle aldrig kunna bo där men jag älskar och vara där. det väcker så många minnen och det stället betyder jätte mke för mig. sommarn som vintern, det är så bäst för mig. har varit där varje år sen jag var 6 år, alltså i 7 år. då hade vi en släktträff en helg på sommaren. och på pappas sida är den rätt så stor för det är många skilsmässor, heh aah. men då hade inte farmor en stuga men nu har hon köpt två. och vi åker bara mer och mer dit. en massa kärlek till sollerön !♥

ett minne från när jag var mindre.
hmmm ... har faktiskt haft en jätte bra barndom så har tusen olika minnen. tex alla gånger i spanien med mina kusiner och fjällen med de. har nog mest minnen med de om man tänker så. kommer inte på något spc utan det är väl när vi var i spanien i en kompis lägenhet. oxå när vi var med emma i spanien. tivolit och allt.



saknar det här massor faktiskt ♥



haha, spanien <3

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Åh tack så jätte mycket, Blir så glad :)

Vad tycker du om den nya designen?

KRAM

2011-03-04 @ 20:47:51
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det kul och umgås med din syster ?

2011-03-05 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0