dag 6 & 7

hahah glömde bort att göra dt här igår.

dag 02 - ett beroende.
dag 03 - min favorit plats.
dag 04 - ett minne från när jag var mindre.
dag 05 - dagens outfit.
dag 06 - min förebild.
dag 07 - fyra bilder som gör mig glad.
dag 08 - min favorit frukt.
dag 09 - tio saker ni inte visste om mig.
dag 10 - mina favorit dagar på året.



har faktiskt ingen förebild. men kenza är en tjej som jag alltid sett upp till. hon har en känd blogg, är modell och varit med tv osv. plus, hon är sjukt söt och verkar vara rolig och jätte snäll.



och fyra bilder som gör mig glad ... !



vet inte vrf den gör mig glad.
men när jag ser den här bilden så ler jag !







pusssssssssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0