härlig dag

Idag har det varit en jätte skön dag, förrutom lektionerna och så. Men på lunchrasten satt nästan alla tjejer ute och solade, jag satt i tshirt och tights och det var inte ens kallt. Sen hade min grupp långlunch för våran bild var inställd. Då kom två tjejer och en kille från ettan och börjar bomba oss med snöbollar. Vi blir typ rädda och springer därifrån och genom korridorerna och allting. Och de följde efter oss, haha.

Men sen gick vi till lekparken och gunga kinagunga och gick på en snurra. Typ första gången man är ute på rasten ju och speciellt i bara tishirt ;o men det ska typ bli kallare ju, stackars er dåååå själv sticker man ju till TENERIFFA om 6 dagar ;)



amargi, linda och jag. de typ ramlar , hah :D



me och lite elin !



haha emma =)



linda, amargi och jag !

kom precis hem från tandläkaren, som ni säkert vet kommer jag kke få tandställning men det är jag som bestämmer om jag vill ha eller inte så jag har inte riktigt bestämt mig än. Men ni lär väl märka om jag får eller inte, buhuuu ;(

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0