laddar ner musik

förlåt bloggen !

men jag har verkligen haft fullt upp varje dag efter skolan, så ha lite förståelse iaf :) i onsdags shoppade jag i skärholmen , gjorde det idag oxå med farmor, mamma och syster. men idag fick vi sluta typ halv 11. både idrotten och svenskan var inställda. jag, fredrika, amargi, sofia och linda åkte hem till linda och vi kollade på the notebook, som jag inte grät till faktikst. men lite bra var den ! sen gjorde vi ROSA pannkakor, haha. men det var suuuper gott, sen fick jag skjuts hem av sofias pappa, sen kom mamma och vi åkte då t skärholmen.

lägger upp shoppingen senare, om jag orkar. både från idag och i onsdags.

men just nu sitter jag och laddar ner på musik till mobilen, vill ha musik när jag sitter på flyget ni vet. BARA " DAGAR KVAR :O !!! och äter chips och mjölk ♥

har ingen bild att lägga upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0