SALT

dag 02 - ett beroende.
dag 03 - min favorit plats.
dag 04 - ett minne från när jag var mindre.
dag 05 - dagens outfit.
dag 06 - min förebild.
dag 07 - fyra bilder som gör mig glad.
dag 08 - min favorit frukt.
dag 09 - tio saker ni inte visste om mig.



ja, idag har jag inte haft nåt spc på mig. pyjamas, träningskläder och nu mysbyxer och en kofta. inget speciellt alltså.

men nu i vilket fall som helst så ska vi sätta på en film som jag har laddat ner. salt , ni vet med angelina jolie. har nästan precis dagit en dushc och sen smörjt in mig med body butter, cocos. så jävla fräsht !! men nu ska jag som sagt kolla film. pusspuss !



den koftan och ett par vita mjukisbyxor. myyyyys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0