sån här sak !

dag 02 - ett beroende.
dag 03 - min favorit plats.
dag 04 - ett minne från när jag var mindre.
dag 05 - dagens outfit.
dag 06 - min förebild.
dag 07 - fyra bilder som gör mig glad.
dag 08 - min favorit frukt.
dag 09 - tio saker ni inte visste om mig.
dag 10 - mina favorit dagar på året.
dag 11 - två bild från när jag varit utomlands.
dag 12 - drömutseende.
dag 13 - en sak som jag gör varje dag.
dag 14 - älsklings plagg ur garderoben.
dag 15 - tre saker jag inte kan leva utan.
dag 16 - mina bästavänner.
dag 17 - favorit mat.
dag 18 - något/någon som jag saknar.
dag 19 - tre saker som jag har i mitt rum.
dag 20 - en dålig ovana.
dag 21 - bild som är tagen av mig.
dag 22 - vad jag vill bli när jag blir stor.
dag 23 - låtar som jag lyssnar på.
dag 24 - hur jag sminkar mig.
dag 25 - en bild på mig och mina kompisar.
dag 26 - en bild från när jag var liten.
dag 27 - favvo färg.
dag 28 - en hemlighet.
dag 29 - favvo film.
dag 30 - vad jag avskyr mest.
dag 31 - en ny desgin!


tänkte börja med en sån här sak för har haft lite bloggtorka på sista tiden ?! så nu kör vi. och vi börjar från dag 2, alltså idag. men skriver om det i ett annat inlägg senare idag, pusssssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0