hemma , trött ooooch BILDBOMB!

hello mina läsare !

är super trött just nu, vet inte vrf för sov typ jätte mke i bilen påvägen hem, haha ! men vi var hemma ca 17.00.

vet ni att jag saknar redan sollerön lite, det är ett av mina favorit ställen i hela världen. både på sommarn och vintern, love to be there! jag vill dit i mars och åka mer skidor och liftar, och i påsk och massa gånger i sommar. jag ♥ sollerön.

men som ni vet har min familj, jag och fannybunny vart där i 5 dagar. men vi åkte skidor tre dagar, so nice. vi skämde ut oss totalt när vi ramlade i ankarliften några gånger, krockade i barnbacken osv. men det var jätte roligt !!



fanny och emma i bilen på vääääg.



godis <3



jag och emma. haha !



där fick man heta lovisa andersson ... hmm ?!



me !



jag & fanny. snygga skidor !



hah fin. jag och emma..





varm choklad ♥
har nog druckit ca 2st/dag !



underbar utsikt från toppstugan !
fast det är ett fönster emellan och mke dimma ♥



fina fanny <3
kolla bara ögonen !



haha , fan vad vi spela monopol <3





i liften =D bjuder =D





vi bjuder på den , i bilen on the way home !



emma , fanny och jag!



jag & fanny.
båda har flätor och underställ , hha!



fanny och emma !



det var soligt de två sista dagarna , love !







hha faild.
andra elr första gången vi ramla ur lifte ?! :DDD



vi och vår skidlärare !



fin snölykta elr vad det heter =D



again och emma o fanny !



sollerön ♥♥

mke bilder va ? finns mke mer men känner att jag inte orkar ladda upp de nu för är väldigt trött som sagt. hoppas era första dagar på sportlovet har vart lika roliga ! aah, puss och godnatt<3



Kommentarer
Postat av: Claudia

Härliga bilder :)

2011-03-05 @ 14:36:52
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0