jesss

förlåt bloggen och mina läsare. har inte haft lust att blogga. ah, det vanliga. men kan berätta lite om igår.

igår så slutade vi 12.45 och då gick fia, linda och jag hem t fia och gick ut med max och lite cindy. sen tog vi bussen t stan med fanny och ida. sen kom emma och emma oxå. köpte en kofta och ett nagellack på bikbok. det var jätte roligt där ! sen kom melanie men träffade inte henne så länge för fanny, emma och jag åkte hem med fannys mamma. sen på kvällen åkte jag med linda och fia och tittade på fias innebandyträning. det var inte så jätte kul men fia e fett bra ! sen på kvällen när jag kom hem åt vi tacos och kollade på i rymden finns inga känslor, den är fett bra.

men idag har jag kollat igen på i rymden finns inga känslor. för mamma ville se den igen. sen gick emma och mamma och jag ut och skottade. tjänade jätte mke pengar. vi har inte precis bestämt hur mke men ja. sen har jag ätit tacos rester. gott !

snart ska man på träning, boooring. men ikväll kommer mina kusiner hit evelina och rasmus. roligt ! =D





redigering by linda !



ramlar mitt på stan och skrapar upp hela knät + att jag får ett hål i mina nya jeans !

några mobilbilder från igår.
puss !♥


Kommentarer
Postat av: Eggy & peggy.

- Thanks :) everything good?

2011-03-13 @ 10:13:01
URL: http://eggypeggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0