shooooooppa

hellu =)

blev inge blogg preis när jag kom hem. för la mig i sängen och börja läsa elsas mode sen somnade jag. haha! men det var sjukt skönt, men nu är jag iaf vaken !

idag på stan åt jag frukostmacka på nancys + fanta och chokladboll. sen köpte jag en sportlunch och sen mjölk och semla. men åt inte hela semlan men det är väldigt mke så måste sluta upp med det hära innan jag blir beroende. men iaf, träffade patricia, bella, olivia och olivia. patrica kommer t vår skola på måndag oxå , kul, ju.

men råkade tappa två kassar. mina jeans och nagelborttagnings och hårinpacking. men jeansen fick jag tbx som tur var men inte det andra. hah typsikt. men men.



175 kr från makeupstore.



hha, var tvungen.
body butter och skrubbhandslar från the body shop.
kommer ha en egen korg med massa saker när bastun är klar.
+ vi har jaccutsi som jag ska börja bada i oftare.



köpte den boken och emma köpte andra.
det var rea :D



jeans. 499 kr från jc.



converse =D 699 kr.

asso fuck. kom nyss på att jag har tappat en till påse med ett vitt linne med en ficka på från bikbok. den kosta 79 kr. ååååååååh ;(

men puss från moi.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0