stan

godmorgon !

fast vakna för rätt länge sen hemma hos fanny med emma, emma och linda. vi gjorde inget speciellt men vi åt popcorn och kolla på mtv och så.

nu har jag kommit hem till mig och ska fixa mig. sitter just nu och plattar håret. syster och jag ska ner på stan. vet ni, att jag hittade en 500lapp i min plånbok igår. brukar ju alltid ha med mig kortet men nu hittade jag den iaf. bra va ? kanske inte så kul för er men för mig är det ju asmegabra !



emma o emma :D



hahah, det ser ut som jag har lugg ?!
men bjuder på den :D



linda =D skön tjej !



hah, var tvungen :D
emma, fanny, jag och linda!

pusspåer <3

Kommentarer
Postat av: natali

söta tjejjoor (L)

2011-03-04 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0