cornelia nu

nu ska jag dra t cornelia som ska ha tjejmiddag för hon har ju fyllt år ! ;)
men efter skolan idag så var jag på stan med fanny, linda, amargi, emma, emma och ida. jag köpte ett linne från bikbok och ett par örhängen från jc. och så köpte jag present t natali som har tjejmiddag i morgon (:

men nu har jag fixat mig klart. och sen efter stan åkte jag och klippte mig, vart så jääää*la kort. men är rätt nöjd, för nu är mitt hår friskt. fast visste inte innan att det var så skadat och slitet. för ena sidan av mitt hår var mke kortare än andra sidan. så ska inte slinga hemma nåt mer, haha. för det var drf, orkar inte förklara.

men puss på er söta och ha en bra fredag kväll ! ♥



fint linne vaaaaa ? bikbok 249 ;-
sen svarta fjäderörhängen , 59 ;- från jc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0