du är den sötaste som finns..

hej påer! har typ haft nån sorts bloggpaus. har varit rätt skönt, men nu är jag tbx. fast kommer inte ha så jätte bra update, men det får ni leva med. jaaa, det är rätt mke som har hänt de här dagarna.

lördags, vi hade match mot katrineholm, tror jag. vi förlorade men det var seriens bästa lag typ. sen efter matcen stannade halva laget på donken, hihi. sen hem och då slappade jag väl bara? kommer inte ihåg nej men typ, ah. haha!

söndags, jag var med fia & fanny. vi cyklade till kiosken, badade i poolen fast det var svinkallt men jag måste få säga att jag INTE är en badkruka iaf :D och sen solade vi lite, då fick jag en rand!

måndags, vare boring skola som vanligt, efter skolan gick jag o karin hem t mig och hämtade en kanin som hon ska få. chloe♥ så då följde jag m till karin. vi fixade åt chloe och så. sen gick jag hem igen, och på kvällen kollade jag på CSI.

tisdags, igår alltså. ja, juste då vare skola. sen gick jag hem i typ en halv timme elr nåt sen tbx till skolan med fanny och emma. det var ju skolans dag! det var ganska så kul, men jag ville lix gå spöktunneln men vi i högstadiet får inte gå om vi inte har mindre barn med oss, haha. aja.. stod i kiosken m fia och emma, och så. sen gick jag hem, elr fick skjuts. och sen vare träning i östertälje. på kvällen kollade jag på desperate housewifes.

och idag, har jag vart på stan med fanny och linda. först shoppade vi lite, jag köpte ett par shorts och ett linne, sen en liten sak t mamma , eftersom det är mors dag på söndag, elr äre söndag? ah, iaf. sen gick vi t nån tygaffär för fanny och linda ska göra en ballerina kjol. sen åt vi på nancys, tacotallrik. så jävla gott, sen gick jag t mammas jobb och fick skjuts hem.

 

 

miiina hundar :D
nädå, farmor är ju här och cesar :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0