i close my eyes and i can see a better day

hej bloggen !

igår var jag på stan efter skolan med emma, amargi och linda. vi köpte present t cornelia som ska ha fest i morgon, haha skrev fel. trodde hela tiden att torsdag var igår. men vi la ihop, elr vad man ska säga. mer berättar jag inte just nu, iaf! sen käka vi nancys och det var såklart gott, var fett längesen jag åt där, hihi.

idag har jag bara vart i skolan, först syslöjd. då hade jag glömt min påse m arbetet i hemma, så fick gå tbx hela vägen hem igen och sen tbx med påsen dårå. det var jooobbigt, men iaf sen vare svenska, vi läser i taket lyser stjärnorna som jag faktiskt redan läst en gång och sen ska vi kolla filmen oxå, när vi läst klart asså. sen hade vi matte och efter det biologi, och nu e jag hemma ! 


nyss, cindy blev halv. men jag idag iaf ! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0