idrottsdag

tjenare !<3

idag har vi varit på ip. det var askul, fast jag gjorde inte så mke, men jag gjorde kula, höjdhopp, 60 meter och kusen backen. fast gick i den backen, rundan elr vad det är. hhehe. men det var as kul där för det var dö hett och vi hade lite vattenkrig och så , mitt hår var aslockigt sen.

men sen iaf så ska vi med bussen och då har de som hade våra busskort för klassen redan åkt så vi fick typ damp. jag och typ 7-8 st till. men vi gick från ip t stan för fredrika skulle dit. sen tog vi 755 södertäle syd, så fick gå ända där ifrån. asjobbigt!

sen när vi kom hem, gick jag och emma ner t stranden för där var amargi, linda, fia, fanny och mååånga fler. sen gick fanny, emma och jag och solade på vår studsmatta. har nog blivit lite brunare, hiih.

nu har jag precis kommit hem från match, elr träningsmatch mot ffs 96. vi hade inga avbytare så vi körde hela medans de hade typ 6 fler att byta mellan. plus att vi var en mindre än de oxå. men det blev bara 2-1 till de. det var bra kämpat psk (:



jag, fanny & emmaw på ip.

pussarrrrrrr ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0