(ingen rubrik)

hejsan :)

idag har jag varit i skolan. men bara halva dagen, för gick hem på lunchen sen körde pappa ner mig på till stan, så gick jag till mammas jobb och vi gick t tandläkaren. ska ju kanske få tandställning fast tror inte det nu, för det har blivit jätte bra :D glad tjej! men sen gick jag o köpte en mjukglass o sen fick jag skjuts hem igen. så nu sitter jag hemma. och farmor o cesar åkte nyss hem, de har ju varit här en vecka o lite mer. buhu ;( fast ska bli ganska skönt att få sova i mitt rum igen!



emma, fanny, suddiga linda & jag igår innan dansuppvisningen. vi satt som sagt inne på mammas jobb o fixade oss!



donken !



fanny och jag. bjuder!



emma & fanny!



emma, fanny & jag som står upp (:

några bilder från igår. för övrigt gick det jätte bra, elr ida och jag skämde bort oss lite. vi stod längst fram och så kollade jag på ida men hon tappade bort sig så hon började kolla på mig som hade tappat bort sig, så det var lite konstigt, haha. men annars gick det väl bra (;

puss !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0