mår illa =(

tjenaa läsare!

just nu mår jag illa, har ont i ryggen, magen och ska försöka äta men har ingen aptit! det var lix okej i morse men nu mår jag jätte illa! stackars mig. men jag gick iaf t skolan, och på fysiken skar jag mig! haha, fett synd. nä skojja men ja. sen hade vi en liten håltimme och efter det kemi prov. var ganska så svårt faktikst. men asso det är ju lätt om man pluggat riktigt ordentliget. sen på lunchen gick några till rosa huset och käka. jag delade pommes frittes tallrik m karin och olivia. sen hade vi so och sen spanska, där vi bara kollade på en film.

skulle ha åkt till stan efter skolan men orkade inte + att jag hade ont i magen. men nu ska jag äta rostat, om jag får i mig nåt.... pussssss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0