middddaaaaaag

hej sweet readers !

kom ungefär nyss hem från bäästa natali som hade en liten middag för hon har ju fyllt år som sagt, det var jätte god mat och tårta. sen lite senare åt vi hummus (stavas det så?) och det är syriansk mat , det var lite gott, haha men jag smakade iaf. vi var ute och tog bilder och sånt, sen snackade vi mke och på slutet kollade vi på the last song, fast fanny, emmaw och jag hann inte se klart, vet inte om fler hann se klart men ah. för vi skulle hem då. hoppas du blev nöjd med alla presenter ! pussarrrrrr t dig <3



ser ni hur koooooort mitt hår är ?
vet inte om jag gillar det eller inte, ibland äre fint men man kan inte göra nåt med det. fast brukar mest ha utsläppt men ändå.



och det hade jag på mig!

tagna nyss, hihi. puss påer nuuuuuurå ♥


Kommentarer
Postat av: natali

jaa jag blev nööjd !, tack sötnos :)

duu e skiit fin :* <33

2011-05-14 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0