rolig fredag!!

hejsan bloggen ! :d

har inte kunnat blogga på hela dagen. asso har vart så jäääkla grym dag! omg, okej först vare skola som vanligt. det var väl inte så himla grymt då men ah. vi käkade iaf på rosa huset, jag och några. sen gick vi tbx och hade idrott, golf. haha det var kul! var m linda och emma. sen sprang vi till bussen och åkte ner på stan. amargi, fredrika, sandra, emmak, karin, fanny och linda. fast fanny och linda åkte hem t linda men sen på stan träffade vi även fia, ida, amanda. vet inte om jag har glömt nån, säg till då iaf.

ah, på stan köpte jag present till linda och vi gick runt lite. köpte choklad oxå. sen tog fia, amargi, emmak, sandra, fredrika, ida och jag bussen till södra. men amargi och sofia fortsatte och åkte hem. och fredrika, sandra och emmak gick hem t emmak. så ida och jag gick till södras klippning men det var för lång kö så vi hann inte , för ida skulle klippa sig.

men då tog ida och jag bussen , men den gick bara till syd och där köpte vi klubbor. sen fick vi gå hela vägen därifrån till mig. där fixade vi oss, i en kvart. sen skjutsade farmor mig, ida och emmaw till linda, där vare ju fest eftersom hon fyllt år!

det var jääätttteeeeroligt där! och hennes mamma höll tal, hah. gulligt! vi åkte o bowla, discobowling. ingen visste om det så alla bah whaaa ?! haha, det var jätte kul där fast det gick inte såå bra. sen satt vi på hennes veranda. och karin, fredrika, emmaw, sandra och jag gjorde ett litet krypin. sen hade vi en pinata. haha det var megaruuligt! sen åt vi hamburgare, cheesecake och cupcakes. sen vare en spegel som de hade, och den var magiskt. belive it or not men det är sant och det var jätte coolt.

men nu ska jag inte skriva mer, för emmak ska sova här så ska bädda nu. puss och godnatt! kommer bilder i morgon ♥

 

jag, emmak, emmaw och fanny idag kväll !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0