stan

hellu läsare !

idag har man vart på stan m fia, fanny, linda, emmaw o emmak. hah, det var jätte roooligt. fias och mitt ketchup krig fortsatte idag på donken. och det var fett pinsamt, för jag backade för fia kom typ emot mig med ketchup elr nåt så då backade jag sen ramlade jag på rumpan mitt i donken. haha! men vi båda fick typ lite ketchup i håret och så, haha. sen gick vi runt lite i affärer och jag som trodde jag hade över 800 på mitt kort hade visst inte mer än 100 kr, hehe. menmen så kan det ju gå!

ah juste, när emma, emma, fia och jag skulle ta bussen hem så stannar den vid centrum och vi hamnade bredvid en busshållsplats. och då satt det tre tjejer där som alla tuggade på nåt. och hon som satt i mitten var extra rolig för hon solade samtidigt och så. så då började vi skratta , allihopa. sen ser de oss sitta på bussen och garva åt de, sen går två tjejer iväg och ena tjejen går mot fönsterrutan och ser asarg ut, sen kmr hon in på bussen och bah " vad flinar ni åt? äckliga lilla fjortis, kom ut så slår jag pannbenet på er, jag ska k*nlla er allihopa" haha, vi vart skiträdda sen när hon gick började vi garva asmke!!



fanny , emmaw o emmak.



såhär flög vi typ runt på donken!



jag, linda & lite halft fia.



emma !



linda, jag & fia!



hah igen !

pussarrrrr ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0