våfflor!



Tjenare !

skolan var ganska okej, matten var ju så jäääkla rolig! hah, kan inte skriva det här men lix, f'n vad alla var sköna och alla bah skrek, haha men sen efter den lektionen slutade vi, då följde linda med hem och vi bakade våfflor, vart såklart gott fast de var lite sega faktiskt. Men sen snackade vi lite om allt, sen gick vi ut till poolen. Då gjorde Linda och jag så att vi la emma på mage, mot hennes vilja och tröck ner hennes huvud i poolen, haha. Var så himla kul! Sen gav Emma igen dock, och då var Linda på Emmas sida helt plötsligt och så då ville ju jag ge igen på Linda och eftersom Linda gjorde på Emma i början så gjorde båda Emma och jag på Linda, haha! Sen stack Linda på fotbollsträning. Jag ska inte gå, för jag måste plugga kemi som vi har prov på i morgon. Och visst går skolan före fotbollen? Haha, kunde ha planerat lite bättre men aja.

pusspåer ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0