helgen!

hej babes !♥

i lördags sov min bebu här, emmak pratar jag om. vi hade det nice. vi åkte buss t willys och köpte massa gott sen hem igen. då hoppade vi studsmatta med mina kusiner som oxå var här. sen såg vi film och myste , sen gick emma och emma och la sig. men jag var uppe med kusinerna och kollade på film.

dagen efter (söndags) hade vi match mot värnbol (stv) de var bra och vi förlorade med 4-0. först spelade jag back sen var jag forward i halva andra halvleken. det var roligt !!

sen idag har jag vart i skolan, hade ingen lektion typ. först åkte vi buss t en teater i stadshuset. den var rätt rolig haha. sen tbx t skolan , då hade vi lunch och typ håltimme ist för engelska, och sen på matten körde vi brännboll mot grupp 2. haha, det var kul och vi vann :D sen sista lektionen satt jag ute med karin och vi lyssnade på musik. sen gick vi hem.

och nu har jag legat och solat i typ en timme och 20 minuter. nice ! älskar vädret :D nu ska jag ta ut hunden på en promenad och sen blire middag, tonfisksallad.

lägger upp bilder på det jag köpte i skärholmen senare !



i lördags ♥


Kommentarer
Postat av: sofielans★

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !

fråga gärna något är du snäll ! :)

http://sofiielans.blogg.se

2011-05-09 @ 18:59:30
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0