fredag.

hello sweeties !
Tänkte blogga om fredag nudå, för om jag bloggar om hela helgen på en gång blir det förjävligt för er, så mke att läsa om ni förstår.

Okej ah, emma och jag hade en liten fest, försenad födelsedags fest kan man säga i fredags och det var otroligt kul! På dagen var jag i skolan as usual, efter skolan där jag hade SO PROV som sista lektion åkte jag t stan med fredrika. Vi gick till hennes faster, tror jag att det var? Som bodde nästan vid stan och hämtade en klänning som hon skulle ha, på våran fest. Sen mötte vi fia, fanny och emma w. Då gick fanny, emma och jag til donken och där åt jag medans fredrika och fia köpte presenter t emma och mig! Halv 5 började dansen, våran lärare var sjuk så vi fick köra en annan stil med en annan lärare, inte lika kul.. Men sen åkte jag hem och då var Fredrika med mig.

Vi fixade oss och jag fixade till festen. Sen började alla komma vid sju och vi åt mat , körde två lekar , dansade och hade kul! Vi dansade as mke och det var obeskrivligt haha, vi shufflade och allt. Sen var några killar från klassen utanför , så efter ett tag gick vi ut till de men då var det bara Anton där, så vi var ute och snackade med han. Frös fan arslet av mig , haha. Sen vid 11 började alla gå hem. Men det var en otroligt lyckad kväll! TACK ALLA UNDERBARA FÖR PRESENTER , ÄÄÄÄLSKAR ER !! ♥

Fredrika sov över sen och vi somnade vid halv tre. Vi låg i sängen och åt chips och drack läsk och flummade vid datan , haha. Men det var kul! Vi vaknade vid 10, tror jag och då så åt vi frukost, sen åkte hon och skulle spela tennis vid 1 typ.













elin och linda!



olivia och fanny!



sandra och emma!



amargi och sandra!



natali, fia och vida!



cornelia!



natali och fia!



fanny, jag och natali!



fanny och jag!



fanny, jag och natali!



sötisar ! sandra, fredrika och emma!



fia, linda & elin ! så finaaa !



fia och linda!



jag, fredrika, amargi och natali!



emma och fredrika!



fredrika, fanny och jag!



jag, fredrika, amargi och fanny!

mer bilder kommer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0