halv studiedag!

HEJ DÄR!

Idag gick man bara i skolan till halv 12. Sköönt! Fast började kvart över 8 men när man är på väg till skolan får man höra att svenskan blev inställd, vafan?! Kunde fått sovmorgon, haha men jaja. Så under den timmen kollade fredrika , amargi , sandra och jag på en film som hette älska mig, den var fett bra! Hade bara två lektioner idag, so och fysik och där gjorde vi prov, kommer få E elr F, för det gick inge bra..

Men sen slutade jag och då åkte jag med emma och emma ner på stan. Där så skulle vi vara med Linda och Amargi, vi åt på donken och satt där och snacka. Sen gick vi in på bikbok och jag köpte ett linne, vet inte om jag ska lämna tillbaka det eller om jag har kvar det, får se. Men sen åkte Linda , Amargi och Emma hem, men jag och emma var kvar för vi skulle få skjuts av mamma senare. Vi köpte godis och träffa Eve, vår kusin :D Sen satt vi i kringlan och då kom det en ful tant som sa att vi inte fick sitta där och hon tyckte att vi skulle åka hem, jag bah ja det tycker jag med, hejdå! haha , sen tog vi bussen iaf, orkade inte vänta på mamma.

BILDER FRÅN IDAG !



Titta noga vad det står , haha!



asso så söööööööööööt , linda muppi !



HAHA , guuuuuuullig emmis ! :D



linda försöker ta ner mig .....



men slutar alltid med jag vinner ! ;D



goodis <3



jag & emma!

Lots of love / L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0